12 Αυγούστου 2007

Explore your senses..




Προσπαθώ απεγνωσμένα να βρω μια φωτό που να αντικατοπτρίζει απόλυτα το όλο σκηνικό, που να αιχμαλωτίζει την στιγμιαία ηδονή που νιώθει κάποιος όταν απολαμβανει ενα νυχτερινο μπανιο.. ήμουν στην κοντά σε θάλασσα όλη την ημέρα αλλά λόγω άλλων αναγκαστικών προτεραιοτήτων , βλ. δουλεια δεν μου δοθηκε η ευκαιρια να κολυμπησω νωριτερα απο τις 2100 το βραδυ.. να πω την αμαρτια μου αρχικα το εκανα με βαρια καρδια εχοντας ως συμβουλο ενα αρκετα δροσερο αερακι που λειτουργούσε ως αποτρεπτικός παραγοντας .. φυσικα ολες οι αμφιβολίες διαλύθηκαν οταν το σωμα ακούμπησε το νερό.. τα επομενα 40 λεπτα περιπου ηταν μαγικα...ξεχνας τις σκεψεις που σε ταλανίζουν ολη την ημερα κ αφηνεις σωμα κ πνευμα να ακροβατουν στην τελειοτητα που λεει κ ο Τοκος...
Ειμαι τυχερος που ειμαι Ηπειρωτης ...μπορει να ζω στην φτωχοτερη γωνια της Ευρωπης και την λιγοτερο αναπτυγμενη , την λιγοτερο διαφημισμενη τουλαχιστον στην Ελλαδα γτ στο εξωτερικο αναγνωριζουν τα καλλη της εδω κ πολλα χρονια.. ομως ειμαι αναμεσα στους λιγους τυχερους που απολαμβανουν το βουνο κ την θαλασσα ταυτοχρονα .. ενα αμαγαλμα της φυσης που σου παιρνει την ανασα , εκει που τα δυο στοιχεια "εισβαλλουν" το ενα μεσα στο αλλο αρμονικα ικανοποιοντας και τους πιο απαιτητικους..
Λενε οτι οταν χανεις κατι σημαντικο τοτε αναγνωριζεις την αξια του.. ηθελα εδω κ μερες να γραψω το κομματι αυτο αλλα διαρκως δεν ευρισκα χρονο κ το ανέβαλλα.. σχεδον 2000 Km μακρια, 2000 Km νοσταλγιας μου αλλαξαν γνωμη αρδην ..ειναι οι τελευταιοι μηνες εδω, αρκετα με ειδε η Ινγκλατερα..

Καιρος να "live my own myth" (κ μονο) στην Ελλαδα...